Pomoc - Najczęściej zadawane pytania - Sklep NORDIC.PL

Pomoc

Szybko i wygodnie zarejestrujesz się na naszej stronie klikając w poniższy link: REJESTRACJA

Aby dokonać zakupu na naszej stronie nie musisz zakładać konta, jeśli jednak to zrobisz w każdej chwili będziesz miał dostęp do historii zamówień oraz aktualnego statusu zamówienia.

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta kliknij w poniższy link aby ustawić nowe hasło: ZAPOMNIAŁEM HASŁA

Aby zmienić swoje dane wystarczy zalogować się do konta i kliknąć w zakładkę Moje konto.

Zamówienie możesz złożyć:

- za pośrednictwem naszej strony internetowej, 

- mailowo pisząc do nas na adres email kontakt@nordic.pl 

- telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu 794-009-009

Potwierdzenie złożenia zamówienia jest wysyłane przez nas automatycznie drogą email. Jeśli nie otrzymałeś/aś takiego potwierdzenia koniecznie skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres email: kontakt@nordic.pl

Zamówienie możesz anulować pod warunkiem że nie zostało jeszcze wysłane. W tej sytuacji skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe mailowo pod adresem kontakt@nordic.pl

Oczywiście możesz to zrobić pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane kontaktując się z nami mailowo pod adresem kontakt@nordic.pl

Twoje zamówienie zostało anulowane wtedy gdy od momentu złożenia zamówienia minęło 7 dni a płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie.

Tak, wystarczy, że w trakcie składania zamówienia zaznaczysz opcję „ Chcę otrzymać fakturę VAT” a wówczas faktura zostanie dołączona do paczki. Podstawą wystawienia faktury VAT jest podanie numeru NIP i danych firmy.

Twoje zamówienie zostanie wysłane tak szybko jak to możliwe. Po złożeniu zamówienia zostaje przekazane na magazyn gdzie następnie zostaje kompletowane i przygotowywane do wysyłki.

Koszt dostawy uzależniony jest od wyboru kuriera którym zostanie dostarczona przesyłka. Informacje odnośnie kosztów i metod wysyłki znajdziesz w zakładce dostawa.

Tak, zamówienia wysyłamy do Polski jak i również do wszystkich krajów UE.

Za swoje zamówienie możesz zapłacić z góry poprzez szybkie płatności online, przelewem tradycyjnym bądź przy odbiorze kurierowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce płatności.

Gdy Twoja płatność poprzez szybkie płatności online nie została poprawnie zrealizowana spróbuj wykonać ją ponownie.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wszystkie dane otrzymasz w wiadomości email natychmiast po złożeniu zamówienia. 

Od momentu otrzymania przesyłki masz 14 dni na jej zwrot pod warunkiem, że opakowanie jest fabrycznie zamknięte i nie posiada żadnych śladów użytkowania. W tym celu wypełnij formularz zwrotu na naszej stronie a następnie wyślij paczkę z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem. Uprzejmie informujemy, że nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem i do Paczkomatu. 

Do paczki zwrotnej pamiętaj aby załączyć:


- Wypełniony formularz odstąpienia od umowy

- Paragon (jeśli nie wybrałeś faktury VAT)

Paczkę zwrotną należy wysłać bez pobrania na swój własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane przez naszego pracownika.

Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki zwrotnej.

Aby dokonać zwrotu przesyłki poinformuj nas o tym a następnie paczkę wyślij na dane podane w zakładce kontakt.

Gdy przesyłka została uszkodzona podczas transportu należy odmówić jej przyjęcia a następni e poinformować nas o danym zdarzeniu. W takiej sytuacji paczkę wyślemy jeszcze raz.

Ekspresowa wysyłka

Zamów do godziny 14:00 i otrzymaj paczkę w następny dzień (tylko w dni robocze)